"

چقدر؟؟؟؟

کد تغییر شکل عکس ها

درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
برچسب ها
چقدر شعرهايم را ورق بزنم؟

 

 

چقدر يک به يک خاطراتم را مرور کنم؟

 

چقدر حرف هايم را بالا و پايين کنم؟

 

چقدر يواشکي به عکست نگاه کنم؟

 

چقدر اين دل و آن دل کنم؟

 

چقدر اين دست وآن دست؟

 

چقدر؟؟؟؟

 

يک بار بي بهانه مي گويم

 

اين بار بي بهانه مي گويم

 

بي‌تابم که تو بيايي...

اس ام اس بی قراری و بی تابی ناز مهر ۹۲

02200000.gifImage and video hosting by TinyPic02200000.gif

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
نویسنده :!فروش چت روم !
تاریخ: 11 بهمن 1393 ساعت: 18:16
تازه ترین مطالب
دوستان
لینکدونی
ابزارک های وبلاگ


 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 2398
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس



کد همین آهنگ

ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس Untitled Document کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

جاوا اسكریپت

دریافت کد هدایت به بالا برای وبلاگ